تعمیر ایسیو ECU دیزل کامینز CUMMINS

تعمیر ایسیو ECU دیزل کامینز CUMMINS

تعمیر ایسیو ECU دیزل کامینز CUMMINS – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی ECU ژنراتور دیزل CUMMINS در کلینیک دیجی برد صورت می پذیرد.

ژنراتور دیزل

ژنراتور دیزل ، با تبدیل انرژی شیمیایی موجود در سوخت دیزل به انرژی مکانیکی در یک محور چرخان  کار می کند.

موتور معمولاً مستقیماً از طریق فلایویل موتور به یک دینام تک بلبرینگ یا دو دینام بلبرینگ  کوپلینگ می شود. با چرخش موتور، روتور اصلی دینام می چرخد و نیرو از طریق کوپلینگ مکانیکی منتقل می شود و انرژی الکتریکی را به شکل ولتاژ در پایانه های دینام ایجاد می کند،

موتور دیزل ژنراتورها نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و دقیق در فواصل زمانی معین دارند که معمولا موتورها بعد از ۲۵۰ یا ۵۰۰ ساعت نیاز به سرویس دارند.در سرویس موتور های دیزل فیلتر هوا، فیلتر روغن و فیلتر سوخت  تعویض می شود در برخی موارد روغن و تسمه ها مانند تسمه فن رادیاتور و تسمه دینام شارژ را تعویض می شود.

برق تولیدی زنزاتور دیزل ، جهت تغذیه دستگاه های کارخانه ها ، صنایع کشاورزی ، صنایع پتروشیمی ، گاز و … مورد استفاده قرار می گیرد.

ECU ژنراتور دیزل

ECU در موتور دیزل ، مجموعه الزامات مورد نیاز اپراتور ، وضعیت موتور و تجهیزات را با استفاده از سنسورهایی نظیر : سنسور سرعت میل لنگ که سرعت موتور دیزل را اندازه گیری می کند ، سنسور فاز میل بادامک( ترتیب و فاز شلیک را تعیین می کند.) ، سنسور پدال گاز ( که از طریق سیگنال ولتاژ به ECU در مورد گشتاور مورد نیاز راننده اطلاع می دهد) و… را تعیین می کند.

مقدار ، زمان و فشار پاشش سوخت در ژنراتور دیزل توسط واحد کنترل الکترونیکی ECU ، با توجه به اطلاعات دریافتی از وضعیت عملکرد موتور توسط سنسور ها تعیین می گردد.

معرفی دیزل کامینز CUMMINS

تمام اجزای اصلی ژنراتور دیزل نظیر : موتور ، دینام ، سیستم های کنترل ، کانتینر و … در شرکت کامینز CUMMINS ساخته و تولید می شود.

ژنراتور های تولیدی در شرکت کامینز CUMMINS با توجه به نوع سوخت به صورت دیزل ، گاز طبیعی و پروپان طبقه بندی می شوند.

از ویژگی ژنراتور های استاندارد دیزل کامینز، عملکرد روان، افزایش راندمان خنک کننده و اعوجاج و هارمونیک کم می با شد . همه دیزل ژنراتورهای استاندارد برای عمر طولانی با سرعت کم کار می کنند و می توانند در هر دو نوع برنامه باز و محفظه استفاده شوند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *